Σάββατο 13 Ιουνίου 2009


















Καλώς ήρθατε ,




σας ανοίγω διάπλατα την πόρτα και την καρδιά μου .Θα είμαι μια φιλόξενη οικοδέσποινα , όμως κι από σας περιμένω να δείξετε επιοίκεια στις προσπάθειες μιας αρχάριας να κάνει



επιτέλους κάτι που αγαπά .Κάτι που μ' ενοχλεί στον ευατό μου είναι ότι δεν κατάφερα ποτέ να ξεπεράσω το επίπεδο της ερασιτεχνείας σε τίποτα απ΄αυτά που λάτρευα , ζωγραφική , μουσική , αρχιτεκτονική . Είμαι φυγόπονη και τεμπέλα .Βολεύτητα με εύκολα πράγματα στη ζωή μου . Τα δύσκολα είναι για τους θαρραλέους . Φοβόμουν το ρίσκο . Ακόμα κι αυτό που κάνω τώρα τη δημιουργία ενός ιστολογίου που δεν το ξέρω καθόλου με τρομάζει .




Όμως η ιδέα να μοιραστώ πράγματα που αγαπώ μαζί σας, με κάνει να ρισκάρω και για πρώτη φορά να μη φοβάμαι να εκτεθώ δημόσια .




Παρακολουθώντας αρκετά ιστολόγια και διαβάζοντας σχετικά δημοσιεύματα σε περιοδικά μου μπήκε η ιδέα να φτιάξω τα δικά μου σαπούνια και bath bombs .




Παιδεύτηκα λίγο , αλλά το αποτέλεσμα , ελπίζω να συμφωνήσετε μαζί μου , νομίζω με δικαιώνει .







Δοκιμάστε άφοβα , ούτε θερμίδες ούτε λιπαρά !!!




Κρίμα μόνο που δε μπορείτε να νοιώσετε το άρωμα .




Την επόμενη φορά θα σας πω τα μυστικά μου και γι αυτά , για κοσμήματα , για κατασκευές και για κάποια έργα με ακρυλλικά που ασχολούμαι τον τελευταίο καιρό .